O cafea de dimineață ar putea face mai mult decât să ne țină treji. Un nou studiu publicat în European Heart Journal arată că persoanele care beau cafea dimineața au un risc mai mic de a muri din cauza bolilor cardiovasculare și un risc general de mortalitate mai scăzut în comparație cu cei care beau cafea pe parcursul zilei.
Cât de important este momentul din zi în care bem cafea. Un studiu pe zece ani oferă răspunsul
- de Digi24
- 2025/01/09 05:00
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
