Consumul de cafea poate proteja împotriva aritmiei cardiace, în ciuda opiniei generale contrare. Studiul clinic „Does Eliminating Coffee Avoid Fibrillation (Decaf)” (n.r. „Eliminarea cafelei previne fibrilația cardiacă?”) a constatat că 200 de pacienți cu bătăi neregulate ale inimii, persistente, aveau un risc „semnificativ” mai mic de recurență a afecțiunii dacă aparțineau grupului de studiu căruia i s-a alocat un consum de cafea, în comparație cu cel care se abținea de la consumul acesteia - 47% față de 64%, arată The Guardian.
Cafeaua, aliat surprinzător al inimii: poate proteja împotriva aritmiei cardiace, arată studiu american
- de Digi24
- 2025/11/15 06:20
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
