De ani de zile, medicii au promovat beneficiile potențiale ale administrării zilnice de aspirină pentru reducerea riscului de cancer colorectal. Acum, un nou studiu sugerează că acest medicament simplu, care se eliberează fără prescripție medicală, poate fi și mai eficient pentru cei care au cea mai mare nevoie de el - persoanele cu un stil de viață mai puțin sănătos.
Aspirina are un efect puternic de prevenire a cancerului colorectal, la persoanele supraponderale sau mai puțin sănătoase (Studiu)
- de Digi24
- 2024/08/02 12:04
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
