Trecerea de la o dietă precară la una sănătoasă, în jurul vârstei de 40 de ani, ar putea prelungi viața unei persoane cu până la un deceniu, arată un studiu citat de Insider.
Alimentele care ne-ar putea ajuta să trăim cu 10 ani mai mult. Trei dintre ele fac cea mai mare diferență, arată un studiu
- de Digi24
- 2023/11/26 17:35
Alte știri din Digi24
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
