Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză – și-a propus să evidențieze, prin studii de piață relevante, obiceiurile cu risc crescut care impactează calitatea vieții româniilor, iar un pilon important luat în considerare în realizarea acestor cercetări este rutina legată de alimentație. Conform celui mai recent studiu CIPRA, derulat în luna martie […] Articolul Legumele, fructele și pâinea, top 3 alimente consumate zilnic sau aproape zilnic de 80% dintre români apare prima dată în Curierul National.
Legumele, fructele și pâinea, top 3 alimente consumate zilnic sau aproape zilnic de 80% dintre români
- de Curierul National
- 2023/07/18 10:04
Alte știri din Curierul National
- de Curierul National
- 2023/07/18 09:48
- de Curierul National
- 2023/07/18 09:29
- de Curierul National
- 2023/07/17 19:49
- de Curierul National
- 2023/07/17 19:40
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
