Tot mai multe studii analizează impactul pe care suplimentele alimentare îl pot avea asupra sănătății pe termen lung, mai ales în cazul persoanelor vârstnice sau al celor care suferă de afecțiuni cronice. Deși multe dintre […]
Suplimentul folosit pentru durerea articulaților poate duce la demență. Ce indică noile studii
- de Cancan.ro
- 2026/06/12 20:08
Alte știri din Cancan.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
