O echipă de cercetători de la Universitatea Carolina de Nord a demonstrat că o alimentație bogată în grăsimi saturate poate produce modificări măsurabile la nivelul creierului în doar câteva zile, cu efecte directe asupra memoriei. […]
Patru zile de junk food pot afecta memoria. Un studiu dezvăluie mecanisme ascunse
- de Cancan.ro
- 2026/02/14 20:50
Alte știri din Cancan.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
