Milioane de oameni iau suplimentul glucozamină, o moleculă de zahăr care ajută persoanele care suferă de artrită și dureri articulare, însă un nou studiu avertizează că aceasta ar putea contribui la o evoluție mai rapidă […]
Cercetătorii avertizează! Substanța pe care o consumăm zilnic contribuie la dezvoltarea Alzheimerului
- de Cancan.ro
- 2026/06/10 18:12
Alte știri din Cancan.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
