”Limita de siguranță” pentru consumul de alcool s-a modificat recent. În ultima perioadă, problemele de sănătate au luat amploare la nivel global, iar studiile efectuate de cercetătorii din Australia, de exemplu, au dat complet peste […] The post Câte beri poți să bei pe zi ca să rămâi sănătos? Cercetătorii din Australia au dat peste cap datele anterioare appeared first on Cancan.
Câte beri poți să bei pe zi ca să rămâi sănătos? Cercetătorii din Australia au dat peste cap datele anterioare
- de Cancan.ro
- 2022/10/12 16:22
Alte știri din Cancan.ro
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
