Sucurile duc la chelire. Legătura dintre băuturile dulci și pierderea părului. Românii, printre cei mai mari consumatori

Sucurile duc la chelire. Legătura dintre băuturile dulci și pierderea părului. Românii, printre cei mai mari consumatori

Băuturile dulci sunt un adevărat pericol pentru bărbații. Studii recente dezvăluie că acestea determină căderea părului. Calviţia începe de la doi litri de băuturi cu zahăr pe săptămână, spun cercetătorii de la Universitatea din Beijing.


Citește articolul complet pe Adevarul

Alte știri din Adevarul