Un studiu recent arată că sucul de struguri roșii poate reduce riscul de disfuncție erectilă cu până la 80%, îmbunătățind circulația sanguină. Cercetătorii recomandă bărbaților de peste 40 de ani să îl consume regulat ca alternativă naturală la medicamentele tradiționale.
Sucul de struguri roșii poate reduce cu 80% riscul de disfuncție erectilă la bărbați - studiu
- de Adevarul
- 2025/01/13 04:00
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
