Ultimul studiu al unor cercetători britanici de la Universitatea Harvard a arătat că există o legătură directă între consumul zilnic al acestui aliment popular în rândul oamenilor și anumite boli. Este vorba despre migrene, constipație și chiar cancer de colon.
Mituri despre unul dintre cele mai consumate alimente din lume: cât este de sănătos? Legătura cu anumite boli
- de Adevarul
- 2023/10/02 09:30
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
