A mânca mai târziu în timpul zilei poate avea un impact direct asupra reglării biologice a greutății noastre în trei moduri cheie: prin numărul de calorii pe care le ardem, prin nivelul de foame și prin modul în care corpul nostru stochează grăsimile, sugerează un studiu prezentat de ScienceAlert.
Mâncatul târziu poate schimba modul în care arzi caloriile și depozitezi grăsimile, arată un studiu
- de Adevarul
- 2024/01/05 20:00
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
