Un nou studiu realizat de cercetători de la University of Bristol arată că poți mânca mai mult, fără să acumulezi calorii în plus, dacă renunți la alimentele ultra-procesate și alegi fructe și legume.
Mai multă mâncare, mai puține calorii: cum alimentele neprocesate stimulează sațietatea și împiedică consumul excesiv de calorii
- de Adevarul
- 2026/02/17 14:58
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
