Micul dejun luat în mod regulat este puternic asociat cu satisfacția vieții și cu fericirea, arată un studiu publicat în această săptămână în BMC Nutrition Journal, studiu realizat de experți de la Anglia Ruskin University (ARU) și Universidad de las Americas.
Legătura între micul dejun și fericire. Copiii români, cei mai nefericiți din Europa
- de Adevarul
- 2024/08/04 23:00
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
