Un studiu realizat de cercetătorii de la Harvard T.H. Chan School of Public Health și publicat săptămâna aceasta arată că băuturile zaharoase pot fi legate de un risc crescut de boli de inimă și de deces la anumite persoane, arată yahoo.com care citează USA TODAY.
„Fiți pretențioși” în privița băuturilor cu zahăr! Un nou studiu le asociază cu moartea timpurie la anumite persoane
- de Adevarul
- 2023/04/22 16:06
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
