Cercetătorii de la Universitatea din Sydney, Australia, au strâns informaţii din 16 studii realizate în rândul a peste 720.000 de femei a căror sănătate cardiovasculară a fost monitorizată timp de aproximativ 12,5 ani.
Dieta care devine scut împotriva bolilor cardiovasculare în rândul femeilor. Recomandarea specialiștilor
- de Adevarul
- 2023/03/17 12:34
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
