Un nou studiu subliniază legătura dintre consumul excesiv de alcool și riscurile crescute de cancer, evidențiind impactul negativ al alcoolului asupra sănătății, inclusiv efectele asupra microbiomului și hormonilor.
Cum poate crește consumul de alcool riscul de cancer. Ce arată noile cercetări
- de Adevarul
- 2024/09/24 02:03
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
