Alimentația ar putea fi una dintre cele mai puternice intervenții în prevenirea și controlul diabetului de tip 2. Un număr tot mai mare de studii arată că un model alimentar bazat pe plante, bogat în fibre și sărac în grăsimi, este asociat cu o mai bună sensibilitate la insulină.
Ce se întâmplă cu glicemia ta când elimini carnea și grăsimile - explicația surprinzătoare a cercetătorilor
- de Adevarul
- 2026/02/15 21:00
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
