Un nou studiu relevă faptul că consumul de cafea poate contribui la reducerea riscului de diabet de tip 2 datorită impactului său asupra biomarkerilor inflamatori. Cercetătorii au descoperit că o ceașcă de cafea pe zi în plus a fost asociată cu un risc cu 4-6% mai mic de diabet de tip 2.
Ce rol are cafeaua în reducerea riscului de diabet de tip 2. Oamenii de știință au fost surprinși
- de Adevarul
- 2023/04/03 17:39
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
