Un nou studiu a avertizat că a bea patru sau mai multe cești de cafea pe zi ar putea crește riscul unui atac de cord sau un accident vascular cerebral. Cercetătorii au descoperit că peste 400 de miligrame de cofeină pe zi ar putea crește riscul de boli cardiovasculare.
Câtă cafea este sigur să bem zilnic. La ce boli sunt predispuși consumatorii înrăiți
- de Adevarul
- 2024/08/17 09:50
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
