Cheia pentru sănătatea inimii nu este renunţarea la paste sau cartofi şi nici adoptarea strictă a unei diete sărace în grăsimi, arată un nou studiu realizat de cercetători americani.
Calitatea alimentelor, mai importantă pentru o inimă sănătoasă decât reducerea carbohidraţilor sau a grăsimilor
- de Adevarul
- 2026/03/01 08:07
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
