Se spune că o cină uşoară este mai bună decât una grea pentru a avea un somn odihnitor. Însă puţine cercetări ştiinţifice au explorat până acum influenţa alimentaţiei asupra viselor. Un studiu recent a tras însă câteva concluzii interesante.
Alimentele asociate cu producerea coșmarurilor, identificate de un studiu. Persoanele care riscă să resimtă „semnale somatice"
- de Adevarul
- 2025/07/01 17:59
Alte știri din Adevarul
Publicații din Bucuresti
Adevarul
Agerpres
Anuntul imobiliar
Ararat
Banii nostri
Bursa
Cancan.ro
Cotidianul
Curierul National
Digi24
DigiSport
Evenimentul zilei
Formula AS
G4Media.ro
Gandul
Gazeta sporturilor
Ghimpele
Ghiseul Bancar
Hotnews
Jurnalul National
Libertatea
Natiunea
ProSport
Romania Libera
Romania Noua
Sport Magazin
Sport.ro
Spotmedia.ro
Spy News
Stiripesurse.ro
Tricolorul
Wall-Street
Ziarul Financiar
