Administrarea de multivitamine, probiotice, Omega-3 sau suplimente precum vitamina D poate contribui la diminuarea riscului infectării cu SARS-CoV-2, mai ales în rândul femeilor, informează luni revista British Medical Journal Nutrition Prevention & Health (BMJ), citată de Agerpres. În schimb, vitamina C, zincul sau usturoiul nu au contribuit la o scădere a riscului de COVID-19, potrivit … The post Studiu: Omega-3 și vitamina D pot reduce riscul infectării cu Covid-19, mai ales în rândul femeilor appeared first on Obiectiv de Suceava.
Studiu: Omega-3 și vitamina D pot reduce riscul infectării cu Covid-19, mai ales în rândul femeilor
- de Obiectiv de Suceava
- 2021/04/20 08:33
