Un studiu a examinat potenţialele pericole ale consumului de băuturi energizante pe pacienţi care au supravieţuit unui stop cardiac subit. Un nou studiu apărut miercuri în Heart Rhythm, revista oficială a Societăţii pentru Ritm cardiac, a Societăţii de electrofiziologie cardiacă şi a Societăţii de electrofiziologie pediatrică şi congenitală, a examinat pericolele potenţiale ale consumului de băuturi […]
Medicii trag un semnal de alarmă: Băuturile energizante, un pericol letal pentru cei cu boli gentice de inimă
- de Gazeta de Sud
- 2024/06/08 08:51
Alte știri din Gazeta de Sud
- de Gazeta de Sud
- 2024/06/08 06:35
- de Gazeta de Sud
- 2024/06/08 06:03
- de Gazeta de Sud
- 2024/06/07 22:17
- de Gazeta de Sud
- 2024/06/07 20:50
