Consumul moderat de bere poate ajuta la menținerea sănătății tractului intestinal. STUDIU

Consumul moderat de bere poate ajuta la menținerea sănătății tractului intestinal. STUDIU Consumul moderat de bere poate ajuta la menținerea sănătății tractului intestinal. STUDIU Un nou studiu realizat de către Universitatea de Medicină din Dalian, din China, a arătat faptul că un consum moderat de bere face bine sănătății, în mod special instenstinelor. Potrivit studiului citat de yahoo news, berea stimulează sistemul imunitar datorită unui număr de […]


Citește articolul complet pe Unirea

Alte știri din Unirea