O nouă cercetare sugerează că administrarea de suplimente de ulei de pește poate avea diverse efecte asupra sănătății inimii, în funcție de faptul că o persoană suferă sau nu de boli cardiovasculare. Acest uleiul de pește este bogat în acizi grași omega-3 și este recomandat de medici pentru a ajuta la prevenirea problemelor cardiace. Cercetători […] Post-ul Vești îngrijorătoare pentru cei care iau suplimente omega 3: o nouă cercetare scoate la iveală mai multe efecte adverse neștiute apare prima dată în Ziarul Profit.
Vești îngrijorătoare pentru cei care iau suplimente omega 3: o nouă cercetare scoate la iveală mai multe efecte adverse neștiute
- de Ziarul Profit
- 2024/06/12 03:00
