Un nou studiu sugerează că un obicei simplu, cum ar fi consumul zilnic de lapte, poate aduce beneficii semnificative pentru sănătatea intestinului, reducând riscul de cancer colorectal. Cercetarea, care s-a bazat pe datele a mai mult de 500.000 de femei, arată că un consum de 200 de grame de lapte pe zi ar putea scădea […] Post-ul Un pahar zilnic de lapte poate reduce riscul de cancer intestinal cu până la 14%, arată un studiu apare prima dată în Ziarul Profit.
Un pahar zilnic de lapte poate reduce riscul de cancer intestinal cu până la 14%, arată un studiu
- de Ziarul Profit
- 2025/04/04 08:40
