Pe baza analizei datelor din UK Biobank de la jumătate de milion de persoane, oamenii care beau zilnic 2-3 căni de cafea tind să trăiască mai mult și să fie mai puțin expuși la boli cardiovasculare, în comparație cu cei abstinenți. CafeaFoto: Digifoodstock / Profimedia Images Chiar dacă cercetarea nu pretinde că mai multă cafea […] The post Un nou studiu de mare anvergură spune că băutorii de cafea vor trăi probabil mai mult decât ceilalți. Savanții nu știu de ce first appeared on Ziarul Profit.
Un nou studiu de mare anvergură spune că băutorii de cafea vor trăi probabil mai mult decât ceilalți. Savanții nu știu de ce
- de Ziarul Profit
- 2022/10/03 08:39
Alte știri din Ziarul Profit
- de Ziarul Profit
- 2022/10/03 07:40
- de Ziarul Profit
- 2022/10/03 07:39
- de Ziarul Profit
- 2022/10/03 07:36
