Adăugarea constantă de sare în mâncare crește semnificativ riscul de cancer de stomac, avertizează un studiu recent publicat în revista Gastric Cancer, scrie Mediafax. Cercetarea, realizată pe parcursul a 10 ani pe un eșantion de peste 470.000 de persoane din Marea Britanie, a demonstrat că cei care declară că „adaugă întotdeauna” sare în mâncare prezintă […] Post-ul Studiul care te va îngrozi – Ce se întâmplă dacă adaugi constant sare în mâncare. Stomacul îți va ‘exploda’ apare prima dată în Ziarul Profit.
Studiul care te va îngrozi – Ce se întâmplă dacă adaugi constant sare în mâncare. Stomacul îți va ‘exploda’
- de Ziarul Profit
- 2024/05/21 22:06
Alte știri din Ziarul Profit
- de Ziarul Profit
- 2024/05/21 22:01
- de Ziarul Profit
- 2024/05/21 21:51
- de Ziarul Profit
- 2024/05/21 21:26
