Un nou studiu realizat de cercetători de la Universitatea California din San Francisco vine cu vești încurajatoare pentru bărbații diagnosticați cu cancer de prostată. O alimentație bogată în fructe și legume ar putea influența pozitiv evoluția acestei forme de cancer, potrivit Mediafax. Studiul a implicat peste 2.000 de pacienți americani cu cancer de prostată incipient, […] Post-ul Studiul așteptat de milioane de bolnavi: O dietă bogată în legume ar putea încetini evoluția cancerului de prostată apare prima dată în Ziarul Profit.
Studiul așteptat de milioane de bolnavi: O dietă bogată în legume ar putea încetini evoluția cancerului de prostată
- de Ziarul Profit
- 2024/05/25 17:00
Alte știri din Ziarul Profit
- de Ziarul Profit
- 2024/05/25 16:51
- de Ziarul Profit
- 2024/05/25 16:37
- de Ziarul Profit
- 2024/05/25 16:25
