Studiu pediatric: Ce efecte are mâncarea vegetariană asupra copiilor

Copiii care au o dietă vegetariană și copiii care consumă carne sunt similari în ceea ce privește creșterea, înălțimea și valorile nutriționale, dar copiii vegetarieni au șanse mai mari de a fi subponderali, potrivit unui studiu publicat luni în revista „Pediatrics”. „În ultimii 20 de ani, am observat o popularitate tot mai mare a dietelor […] The post Studiu pediatric: Ce efecte are mâncarea vegetariană asupra copiilor first appeared on Ziarul Profit.


Citește articolul complet pe Ziarul Profit

Alte știri din Ziarul Profit