Sarea poate agrava simptomele depresiei. Un nou studiu arată legătura dintre această tulburare și cel mai utilizat condiment

Un studiu recent publicat în The Journal of Immunology arată că șoarecii care au urmat o dietă bogată în sare au dezvoltat simptome de depresie. Cercetătorii au descoperit că acest efect este cel mai probabil legat de producerea unei citokine numite IL-17A. Echipa de cercetători a testat ipoteza expunând două grupuri de șoareci la diete […] Post-ul Sarea poate agrava simptomele depresiei. Un nou studiu arată legătura dintre această tulburare și cel mai utilizat condiment apare prima dată în Ziarul Profit.


Citește articolul complet pe Ziarul Profit

Alte știri din Ziarul Profit