Un studiu realizat de Universitatea Harvard arată că cele mai periculoase alimente sunt carnea procesată, precum mezeluri, bacon sau cârnați, și băuturile dulci, consumul acestora mărind riscul de boli cardiovasculare. În același timp, studiul a observat că pâinea integrală și iaurtul reduc riscul de atac de cord și accident vascular cerebral (AVC), conform The Sun. […] Post-ul Pericolul din farfurie: alimentele ultra-procesate care cresc riscul de atac de cord și AVC (studiu) apare prima dată în Ziarul Profit.
Pericolul din farfurie: alimentele ultra-procesate care cresc riscul de atac de cord și AVC (studiu)
- de Ziarul Profit
- 2024/09/07 17:51
