Un nou studiu american, publicat în revista Nature, aduce informații interesante despre legătura dintre alimentație și longevitate. Cercetătorii au analizat efectele restricțiilor calorice și ale postului intermitent asupra aproape 1.000 de șoareci femele, cu scopul de a înțelege mai bine cum aceste practici influențează durata de viață. Rezultatele confirmă ceea ce sugerau studiile anterioare: șoarecii […] Post-ul Mâncatul mai puțin poate prelungi durata de viață, dar cercetătorii atrag atenția asupra unei ‘capcane’ ascunse apare prima dată în Ziarul Profit.
Mâncatul mai puțin poate prelungi durata de viață, dar cercetătorii atrag atenția asupra unei ‘capcane’ ascunse
- de Ziarul Profit
- 2024/10/15 22:09
