Există o legătură surprinzătoare între muzica de fundal și comportamentul nostru alimentar arată un studiu studiu făcut de cercetătorii de la Universitatea de Științe Gastronomice din Pollenzo, Italia, notează Mediafax. Echipa de cercetători a adunat 103 participanți pentru a studia efectele tempoului muzical asupra experienței culinare. Subiecții au fost împărțiți în două grupuri: unul expus […] Post-ul Legătura surprinzătoare dintre muzică și mâncare (Studiu) apare prima dată în Ziarul Profit.
