Adăugarea de miere în bolul de iaurt de dimineață nu doar că îmbogățește gustul, ci poate aduce și beneficii semnificative pentru culturile probiotice din iaurt, potrivit unor studii recente efectuate la Universitatea Illinois Urbana-Champaign, care sugerează că mierea poate sprijini sănătatea digestivă prin promovarea acestor culturi benefice. Aceste studii au explorat combinația de iaurt și […] Post-ul În cadrul unui studiu clinic, mai mulți participanți au consumat iaurt cu miere. Ce rezultate au dat studiile clinice apare prima dată în Ziarul Profit.
În cadrul unui studiu clinic, mai mulți participanți au consumat iaurt cu miere. Ce rezultate au dat studiile clinice
- de Ziarul Profit
- 2024/08/09 03:46
