Un studiu recent realizat de Emily McCourt, profesoară asociată de oftalmologie la Universitatea din Colorado, sugerează că laptele matern ar putea avea proprietăți terapeutice în vindecarea corneei. Interesul cercetătoarei a fost declanșat de relatarea unei mame, care i-a povestit cum laptele matern a contribuit la recuperarea spectaculoasă a bebelușului său după o arsură chimică a […] Post-ul E demonstrat! Laptele matern are efecte vindecatoare în cazul afecțiunilor grave ale corneei. Un studiu vine cu datele apare prima dată în Ziarul Profit.
E demonstrat! Laptele matern are efecte vindecatoare în cazul afecțiunilor grave ale corneei. Un studiu vine cu datele
- de Ziarul Profit
- 2025/02/12 02:30
