Consumul unei diete tradiționale de tip mediteranean – bogată în alimente precum fructele de mare, fructele și nucile – este asociat cu un risc redus de demență, arată un studiu publicat în revista BMC Medicine. Cercetătorul britanic Oliver Shannon și colegii săi au analizat datele de la 60 298 de persoane voluntare care au ales […]
Dieta mediteraneană, risc redus de demență. Beneficiile și regulile acestei diete
- de Ziarul Profit
- 2023/03/27 03:01
