Un nivel ridicat de cofeină în sânge poate reduce cantitatea de grăsime corporală și riscul de diabet de tip 2, sugerează o cercetare. Descoperirile ar putea duce la utilizarea băuturilor cu cofeină fără calorii pentru a reduce obezitatea și diabetul de tip 2, deși sunt necesare cercetări suplimentare, au scris cercetătorii în revista BMJ Medicine. […]
Alte știri din Ziarul Profit
- de Ziarul Profit
- 2023/03/15 14:38
- de Ziarul Profit
- 2023/03/15 14:09
- de Ziarul Profit
- 2023/03/15 14:09
