Consumul de alimente ultra-procesate crește substanțial riscul de demență (Studiu)

Alimentele procesate și ultra-procesate prezintă un risc major nu doar de cancer, ci și de demență. Un nou studiu prezentat la San Diego de Asociația Internațională a specialiștilor în Alzheimer leagă consumul regulat de alimente procesate de declinul cognitiv, transmite Știrileprotv.ro. Concluzia vine după ce 10.000 de brazilieni, cu vârsta medie inițială de 51 de […] The post Consumul de alimente ultra-procesate crește substanțial riscul de demență (Studiu) first appeared on Ziarul Profit.


Citește articolul complet pe Ziarul Profit

Alte știri din Ziarul Profit