Un studiu sugerează că alimentele ultraprocesate ar putea contribui la creșterea cazurilor de cancer de colon, în timp ce o alimentație sănătoasă ar putea deschide noi căi pentru prevenirea acestei boli. Cercetătorii de la University of South Florida și Tampa General Hospital Cancer Institute au analizat mostre tumorale pentru a înțelege rolul moleculelor inflamatorii în […] Post-ul Ce alimente contribuie la cancerul de colon, boala care l-a răpus pe Mircea Diaconu. Cum să previi acestă afecțiune apare prima dată în Ziarul Profit.
Ce alimente contribuie la cancerul de colon, boala care l-a răpus pe Mircea Diaconu. Cum să previi acestă afecțiune
- de Ziarul Profit
- 2024/12/14 17:30
