Un studiu piblicat în revista „Neurology” a Academiei Americane de Neurologie arată că persoanele care consumă alcool zilnic pot trăi cu până la 13 ani mai puțin decât persoanele care nu au consumat niciodată alcool. Cercetarea, realizată la Universitatea din Sao Paolo (Brazilia), arată legătura clară dintre consumul excesiv de alcool și leziunile cerebrale asociate […] Post-ul Câți ani din viață pierzi atunci când consumi un pahar de alcool. Un nou studiu trage un semnal de alarmă apare prima dată în Ziarul Profit.
Câți ani din viață pierzi atunci când consumi un pahar de alcool. Un nou studiu trage un semnal de alarmă
- de Ziarul Profit
- 2025/04/27 17:31
