Tinerii care consumă două pahare cu băuturi carbogazoase în fiecare zi ar putea fi de două ori mai expuși riscului de a face cancer intestinal înaintea vârstei de 50 de ani, arată un studiu citat de Mediafax. Această descoperire provine din urmărirea obiceiurilor alimentare a 95.464 de femei asistente medicale din Statele Unite, cu vârste […] Post-ul 24 de ani de studiu dezvăluie riscul băuturilor carbogazoase: două pahare pe zi mărește cu 33% riscul de cancer apare prima dată în Ziarul Profit.
24 de ani de studiu dezvăluie riscul băuturilor carbogazoase: două pahare pe zi mărește cu 33% riscul de cancer
- de Ziarul Profit
- 2024/07/19 04:17
