Consumul de ardei iute poate contribui la scăderea mortalității, potrivit unei cercetări desfășurate de oameni de știință de la University of Vermont din SUA.Cercetarea a demonstrat faptul că se poate înregistra o reducere cu circa 13% a riscurilor de mortalitate, în special în cazul atacurilor de cord și al comoțiilor cerebrale, la persoanele care consumă în mod regulat ardei iute.Potrivit Realitatea.net, concluziile unui studiu anterior, efectuat în 2015 în China, indicau ...
Legătura dintre ardeiul iute și infarct. Descoperire şocantă, făcută de oamenii de ştiinţă
- de Cuget Liber
- 2021/09/19 13:21
Alte știri din Cuget Liber
- de Cuget Liber
- 2021/09/19 12:30
- de Cuget Liber
- 2021/09/19 12:15
- de Cuget Liber
- 2021/09/19 10:42
- de Cuget Liber
- 2021/09/19 09:42
