Un studiu a arătat că persoanele care au consumat mai puțin zahăr la începutul vieții au avut o probabilitate mai mică de a dezvolta afecțiuni... Articolul Studiu: Copiii care consumă mai puțin zahăr au un risc mai mic de infarct la maturitate apare prima dată în BZC.ro.
Studiu: Copiii care consumă mai puțin zahăr au un risc mai mic de infarct la maturitate
- de Buna Ziua Constanta
- 2026/02/24 04:05
