Există în rândul populației credința că suplimentele de acizi Omega 3 protejează inima și că reduc șansa unui deces. O revizuire sistematică a 79 de studii clinice publicată în luna iulie 2018 în Cochrane Library arată că suplimentele de Omega 3 nu reduc riscul asupra bolilor de inimă, a accidentelor vasculare cerebrale, a deceselor cauzate de afecțiuni cardiace, însă nici nu îl cresc. De-a lungul timpului exista ideea că o creștere cu 1% a cantității de Omega 3 în alimentație ar reduce cu 40% riscurile de infarct, lucru care însă nu a fost dovedit. Astfel, suplimentele pe care oamenii le cumpără reprezintă conform specialiștilor o cheltuială nejustificată. Articolul Medicii ieşeni explică studiile internaționale: suplimentele Omega 3, bani irosiţi pentru o iluzie a sănătăţii apare prima dată în Ziarul de Iaşi - liderul presei ieşene.
Medicii ieşeni explică studiile internaționale: suplimentele Omega 3, bani irosiţi pentru o iluzie a sănătăţii
- de Ziarul de Iasi
- 2024/04/10 00:30
