Un studiu a descoperit dieta care favorizează o îmbătrânire sănătoasă

NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Un nou studiu a defalcat în detaliu grupele de alimente care cresc probabilitatea unei îmbătrâniri sănătoase – și a identificat cea mai bună dietă în general. În scopul studiului, cercetătorii conduși de o echipă de la Universitatea Harvard au definit îmbătrânirea sănătoasă ca fiind atingerea vârstei de 70 de ani... The post Un studiu a descoperit dieta care favorizează o îmbătrânire sănătoasă appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.


Citește articolul complet pe News Pascani

Alte știri din News Pascani