NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Într-un studiu amplu realizat pe aproape 50.000 de femei de-a lungul a 30 de ani, cercetătorii au descoperit că un consum mai mare de cafea – până la un anumit punct – în perioada de mijloc a vieții este asociat cu mai puține boli cronice, mai puține probleme de mobilitate... The post Fiecare ceașcă de cafea stimulează îmbătrânirea sănătoasă cu până la 5%, arată un studiu appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.
Fiecare ceașcă de cafea stimulează îmbătrânirea sănătoasă cu până la 5%, arată un studiu
- de News Pascani
- 2025/06/26 12:04
