NewsPascani.com! Adevăratele știri din Pașcani! Iată un efect surprinzător al oțetului: cercetătorii au descoperit că o doză zilnică de oțet ar putea ameliora simptomele depresiei, sugerând că viitoarele tratamente ar putea include câteva linguri de acreală. Un grup de cercetători condus de Universitatea de Stat din Arizona (SUA) nu doar că a testat efectele consumului... The post Efectul surprinzător pe care oțetul îl are asupra depresiei appeared first on NewsPascani.com Pașcani, Târgu Frumos, Iași.
Alte știri din News Pascani
- de News Pascani
- 2024/08/19 13:02
- de News Pascani
- 2024/08/19 12:35
- de News Pascani
- 2024/08/19 12:05
- de News Pascani
- 2024/08/19 12:02
